Wszystkie czasy – TEST 2

Gosia

Znajomość teorii czasów to nie wszystko. Najważniejsza jest umiejętność ich użycia w każdej sytuacji. W codziennych rozmowach czy korespondencji nie używamy tylko jednego czy dwóch czasów ale znacznie więcej, dlatego też, tak ważna jest nauka w sposób skumulowany.

Dlatego ostatnim elementem nauki są ćwiczenia na wszystkie czasy, które utrwalają wiedzę oraz umożliwiają swobodne posługiwanie się nimi w codziennych sytuacjach.

Znasz teorię od Step 1 do Step 8? Jeśli tak, to sprawdź się!

Uzupełnij luki używając właściwego czasu:

1. Why (you write) this book for such a long time?
2. As a child (you swim) every day?
3. What (smell) so wonderful?
4. I (do) homework when the phone rang.
5. (you, be) still sad?
6. When I got to the party, everybody (already leave).
7. This is the second pill I (take) to relieve the pain.
8. When I arrived at the cafe, Sue (wait) for me almost an hour.
9. Next year we (be) in London for a 20 years.
10. Hey, be quiet! The teacher (come) .
11. I couldn't sit in the park because they (paint) the benches.
12. Kate will not come, she (help) her mother in the garden.
13. It's been ages since I last (see) you.
14. By the time the police arrived, the burglars (run)   away.
15. Why (you take) this umbrella? It isn’t raining.

About the author

Jestem Gosia i miło mi Cię tu widzieć. Masz dość podręczników i bezsensownego wkuwania niezrozumiałych rzeczy? Angielski jest logicznym i schematycznym językiem, którego można się nauczyć.
Skąd to wiem? Nauczyłam się go sama. Posiadam certyfikat Uniwersytetu Cambridge – CPE, potwierdzający moją znajomość angielskiego na najwyższym poziomie – C2.
W trakcie samodzielnej nauki wypracowałam swoją własną metodę o nazwie: Easy – Peasy, czyli bułka z masłem.
Jak to w ogóle możliwe, że dokonałam tego sama? Kiedyś miałam wielkie marzenie żeby podróżować, a teraz je po prostu realizuję 😉 Moje podróże opisuję na blogu Girl on a Trail

Share this Post

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*